Časté dotazy

Jak hru reklamuji?

Vyřizování reklamace probíhá přes náš e-mail. Stačí, když nám napíšete číslo objednávky a podrobně p...

V jakých případech mohu hru reklamovat?

Hru lze reklamovat např. v těchto případech - pokud přetrvá hláška invalidní/duplicitní kód, jiná ja...

Lze hru vrátit?

Hru, resp. klíč nelze vrátit. Jedná se o dodání digitálního obsahu a dle zákona č.89/2012 Sb. ...

Aktivace proběhla v pořádku, ale když chci hru spustit, vyskočí mi nějaká hláška.

V tomto případě hlášku zkopírujte a vyhledejte řešení přes Váš internetový prohlížeč. Povaha probl...

Nejde mi aktivovat klíč v dané službě.

Pokud Vám při pokusu o aktivaci klíče vyskočí chybová hláška. Ověřte prosím, že aktivujete hru na sp...

Jak hru aktivuji na dané službě?

Stačí se podívat zde. Máme pro Váš připraveny všechny potřebné návody.  ...

Jak probíhá doručení her na PC?

Pokud Vámi vybraný produkt není skladem. Není možné ho zakoupit. V případě zájmu nás kontaktujte. ...

Jakými způsoby lze platit?

Všechny podporované způsoby platby naleznete v zápatí stránky. Mezi ně patří platba kartou, pl...

Je možné hru aktivovat/hrát na více PC?

Hry aktivujete na účtech, které si založíte na daných službách. Lépe tuto záležitost uvést na přík...

Bude mi hra fungovat na mém PC?

Stačí se podívat na tyto stránky. Vyhledejte Vaši hru a srovnejte vybavení Vašeho PC s uvedenými pož...

Jedná se o originál?

Všechny hry, které nabízíme, pochází z oficiální distribuce vydavatelů a jsou určené pro aktivační s...